tirsdag den 11. oktober 2011

Er surt opstød, men af god grund?


"TILBUD til DASK ..." 
"Hvis I betaler mig 1000,00 om året - så kan I få lov til at arbejde ProBono for mig ..."  
Forstå mig ret: Vil I betale - for at arbejde gratis/næsten gratis?

Dengang det hos DASK var uden omkostning for mig, så jeg det som en alternativ, hyggelig og uformel måde at prøve noget nyt og møde nye mennesker. Jeg leverede en indsat, fik ingen løn eller begrænset løn, men fik prøvet en anderledes oplevelse. Og det var jeg godt tilfreds med. 
Nu da jeg skal betale abonnement på 600,00 - føler jeg mig til grin, at skulle betale for at arbejde gratis/næsten gratis. De gange jeg har været af sted for DASK, har jeg holdt fri fra mit arbejde som - på enhver tænkelig måde - giver langt mere i løn, end jeg nogensinde ville kunne opnå som statist for DASK.

Uden at kende nærmere til jeres organisation, økonomi og forventninger til DASK, så er min umiddelbare opfattelse, at I taber mig og dem der har samme holdning som jeg.
Jeg kan kun opfordre jer til at handle anderledes – gerne nu!

Jeg har tænkt mig at beholde nyhedsbrevet fra jer, til og med udgangen af dette år, med håb om at I inden da ændrer i jeres abonnementsvilkår.
Og er der inden da, ikke sket en ændring, vil jeg herefter afmelde nyhedsbrevet – og vores veje være skilt for altid. 

… I overlever nok tabet af mig :-)

1 kommentar:

  1. Vi modtager masser af den slags henvendelser, og jeg må klart melde ud. Du skal ikke tilmelde dig noget som helst nogen som helst steder, hvis din ambition er at tjene penge eller at hente dine omkostninger hjem.

    Gør det for at få oplevelser og INTET andet. Skulle du tjene lidt i ny og næ, er det fint, men ha´det aldrig.

    Ser du sites der annoncerer med høje lønninger eller berømmelse er det slet og ret falsk markedsføring. Vi anbefaler det ikke, det er direkte forkert!

    Tak!

    SvarSlet