torsdag den 6. oktober 2011

Reflektion der vækker minder

Her i dag sad jeg i toget. Det var en lang tur, som sædvagentlig, og jeg benyttede mig flittigt af min MP3 indtil der kom en kvinde som havde plads ved siden af mig - og ud tog hun sin pose med matador mix. Den lå åben på det lille bord foran os, og tankerne gik automatisk langt tilbage til en fantastisk tid på Århus filmskuespiller skole for unge. Helt nostalgisk og med tankerne på min gamle lærer, ragte jeg hånden ud og snubbede én af de gode lakridser fra kvindens slikpose. Jeg lyttede videre til mit musik imens jeg gumlede løs, og kvinden stirrede måbende på mig. Det var egentlig ret fedt.


Tak Josefine... Nu genopfinder vi filmskuespillerskolerne for unge takke være dig, og jeg søsætter et "Skjult-kamera-gør-det-selv-projekt".


Tommy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar