onsdag den 26. november 2014

Hvor ligger dit fokus? I dygtiggørelse eller synlighed?

På http://www.dask-online.dk/2010/nyheder.asp laver vi løbende nogle små spørgeundersøgelser, som vi har til at ligge i sidens højre side. Her kan folk vælge at svare, hvis de ønsker, uden at skulle oprette sig eller på anden vis tilmelde sig. Simple spørgsmål, men som giver interessante tal i den anden ende.

Vores sidste lille meningsmåling handlede om hvilket tema folk ønskede sig hvis de skulle på kursus.



I de 4 måneder vi havde afstemningen fik vi over 7500 besvarelser... og talene er opsigtsvækkende.


Kun 14% af alle svare Markedsføring eller Jobsøgning... mens hele 59% har fokus på dygtiggørelsen i form af Filmskuespillerkursus og skuespillerteknikker. Casting og auditiontræning fylder 26% men er også et videre led i din markedsføring og jobsøgning.

Som skuespiller SKAL du bruge langt mere energi på at markedsføre dig end du tror. Vi skal vide du er derude, ellers ved vi aldrig hvor dygtig du er? Markedsføringen af dig er altså alfa omega, men hvordan markedsfører du dig så bedre og mere end nu?

Det hurtige svar er - Tænk på dig selv som en virksomhed. Hvis du solgte verdens bedste sko, ville jeg ikke vide at du havde verdens bedste sko, hvis jeg ikke vidste at du var der?

Et led i markedsføringen er også din jobsøgning. Gør op med... Hvordan du søger job? Hvilke job du søger? Hvordan du finder dine jobs? ... eller om jobbet finder dig!?

Tænk over det! Finder jobbet dig, eller er det dig der finder jobbet?

Hvis du gør mere ud af din synlighed vil jobbet i højere grad finde dig...

Se... Hvis du har en Plus+ profil på DASK-online så skræddersyer vi et eksponeringsmodul til dig. At have en Plus+ profil er jo bare et af mange led i din eksponering?

Se Plus+ profiler her... og gør dig overvejelser om, hvem du synes der sælger sig bedst og hvorfor? Her kan du hente viden og inspiration som kan gøre en forskel for dig... men det tager tid, intet kommer af sig selv! SE HER

Mvh
Tommy Duus

Caster og branchevejleder



Ingen kommentarer:

Send en kommentar